Snacka på å gå

Jag och O var ju på Ikea-bröllop i somras. Det var väldigt speciellt, och nu kan ni se tre bilder från hur det såg ut på den här sidan. (Nu med rätt länk!)

Den tredje (gratis)appen jag laddade ner till min mobil var en cardio trainer. Där har jag för hand matat in de träningspass jag genomfört senaste två veckorna.

Idag hade jag med mig mina joggingskor till jobbet så att jag kunde ta en riktigt promenad på lunchen. Och då passade jag på att prova gps-trackern i cardio appen. Och det fungerade finfint.

Jag gick en halvtimme och kom 4,2 km. Dessutom hittade jag en ICA-butik som sålde torkade ananasringar också.

Enda nackdelen var denna:

Folk trodde jag var koko i bollen.

Varför?

Jo, programmet pratar med en. En mansröst berättar lite då och då vilken snitthastighet jag håller, hur långt jag kommit och hur många kalorier jag bränner. Så om ni ser en halvgalen tjej med pratande ficka och om ni har lite tur, då kan det vara jag.

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej fröken! Din länk var lite annorlunda ;)



Jag tror att du råkat kopiera en text istället.



/maria

2010-10-13 @ 17:29:31
URL: http://minigan.blogg.se/
Postat av: Chippe

Coolt. Ska rösten emd till Australien? Då blir det riktiga promenader.

2010-10-14 @ 14:59:41
Postat av: chippe

Förresten, vilka vakcra bilder från bröllopet. Tänk att få gå på sådana fina bröllop!!!

2010-10-14 @ 15:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0