Tralla-la?

Vilken helg.

I fredags såg jag Eat, Pray, Love med S. Helt ok och framförallt väldigt gott med färsk saltlakrits i biomörkret.

I lördags tog jag och mor på oss shoppingskorna, drog till Ikea och till Sickla för att inhandla presenter till oss själva och till någon som bor i Australien.

Sen promenerade jag och O till vindrickarkväll i Gamla Enskede. Jag drack ur mitt vinglas en enda gång under hela kvällen, och då låg det en 10-centare i botten. Mums!

Jag tror inte att någonting blivit särskilt mycket klarare vad det gäller framtid och sådant tjafs, men samtiden börjar bli skarp. På lördag åker jag till ett nytt land. Det pirrar i magen och mina kontrollbehov når nya höjder. Vilket betyder att jag helt ignorerar det faktum att jag ska åka iväg. Va, jag? Nä, det händer inget särskilt, tralla-la...


Kommentarer
Postat av: Chippe

Du må tro att mattan blev snygg där den hamnade!! Jag också tralalalala

2010-10-11 @ 14:12:39
Postat av: Sydney

Hej liten



vi i australien ser framemot att se folk som har varit i Sickla och pa IKEA :-)

Det ska bli sa spannande att fa visa er Sydney. Jag hoppas att vadret kommer att ordna till sig. Det har vart den blotaste varen pa lange.



Idag har vi kosntigt vader, ena sekunden sol och varmt och sen konstigt regn. Vackra regnbagar blir det dock...



Kramar Maria

2010-10-12 @ 00:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0