Viktig dag idag

Idag är det kanelbullens dag.

Och demonstration mot SD.

Jag kommer att delta i båda två.

Klockan 15.00 bjuds det på Lovisas favoritgodis i fikarummet och klockan 17.00 tågar vi emot fientlighet mot främlingar från Plattan till Riksdagen.

Idag var även en vänsterpartist och drack kaffe när det var dags att rösta fram en ny talman. Misslyckat i kvadrat.

Min förkylning vill inte försvinna helt ur kroppen trots att jag haft en splendid helg, eller kanske just därför?

Seg som smörkola en vintermorgon.

Kommentarer
Postat av: k

själv kör jag kennelbullensdag (2 st hitills) och fotbollsträning

=)

2010-10-04 @ 13:59:44
Postat av: chippe

Hundar?

2010-10-05 @ 11:49:26
Postat av: chippe

Pinsamt beteende av parlamentet för övrigt. Toabesök och rösta på motståndarna...känns inte riktigt bra.

2010-10-05 @ 11:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0