Lady kött

Helgen har varit underbar. Jag har målat en stol, ätit blåbärspannkakor och stickat en fjärdedel av min nya halsduk.

Bland det första jag gör nu på morgonen är att läsa och kolla på detta, Lady Gaga iförd en köttklänning på MTV-galan.

Det är så äckligt att jag vet inte vad jag ska ta vägen. Och så snackas det ännu mer om en obetydlig artist som tillfört musikvärlden ungefär lika mycket som Jan Björklund tillfört skolvärlden.

Det vill säga ingenting av nytta, men mycket av skitkvalitet.

Så himla måndag idag.

Kommentarer
Postat av: chippe

gud va äckligt! Men underbart att ni hade det bra i helgen! ser fram emot att se stolen.

2010-09-13 @ 12:32:18
Postat av: martin b

Den du med Bearnes på!!!

Man blir inte direkt hungrig. Var det nån sorts proteast kanske eller bara "smaklöst"

2010-09-13 @ 14:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0