I eat failure for breakfast

Jag är fasligt stolt över mig själv.

Del ett av mina tre nyårslöften är härmed avklarad. Jag lovade mig själv att jag skulle söka till en manuskurs och det har jag nu gjort. Postade brevet i morse.

Jag kommer inte komma in och det gör mig inte särskilt mycket, men såklart lite, för huvudsaken var att jag skulle söka. Jag behövde nämligen kickstarta mitt skrivande, komma igång på riktigt. Och jag har skickat in två olika manus och ett personligt brev som är pladdrigt, men väldigt mycket jag.

Så jag är stolt över mig själv. Att jag genomförde detta och inte skuffade undan det med ett "jag vill ändå inte gå" bara för att jag är så rädd för att misslyckas.

Misslyckande here I come! Jag ska fanimej ta din lilla schletna nuna vid hornen och bara slicka på dig tills du kapitulerar. Du kommer försöka sticka mig i revbenen med dina vassa piggtänder, men jag kommer bara fnissa och tjuta och bita tillbaka!

Graaaaaaor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0