Many thanks

Världens bästa påskhelg.

Bara det.

Jag har fått massor av fräknar. Jag har suttit på balkongen och ätit mat, druckit öl och pratat med vår granne Harald (4 år) om påskägg.

O och jag har inlett vår Star Wars-månad och ätit sjukliga mängder popcorn. Och i går var jag och dansade trible-house vilket har gett mig otrolig träningsvärk i nacken och revbenen.

Är så otroligt tacksam över den här ledigheten. Tack till kristendomen för att den gett oss röda dagar. Och tack ödet för att du gett mig ett jobb att vara ledig från. Och så till slut: Tack vädergudarna. Jag skulle offra ett litet lamm i er ära om jag inte tyckte att det kändes överdrivet, äckligt och taskigt mot lammet.

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0