Really? Really!

Tjoho. Bästa sättet att starta en dag om du saknar att umgås med honom lite extra mycket? Sno hans tröja och ha på dig. Det känns lite som att jag är O idag, tre gånger bredare och tre huvuden kortare bara. Och med lite, lite mindre skägg. Lite.

Och mindre fötter också, jag har inte stora hobfötter faktiskt. Jag har små, knotiga tassar som har blivit ena jäklar på att hålla balansen. Jag vill väldigt gärna köpa fina skor till dem, men jag får det svårt att gå ihop med mitt etiska shoppande. Tradera är ju helt klart en möjlighet, men skor är ju typiskt sådant som du måste prova innan du köper. Om det inte är en modell som du redan har och vet vilken storlek du sportar. Men hur många Converse kan en flicka ha egentligen?

Egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0