Sämmänfättnäng

Nä fy fanken vilken bra fredag jag hade. Middag på En till thai på Folkkungagatan med O, M och L och sen Pet Sounds för mig, M och L. Det var helt enkelt perfekt på alla sätt och vis.

På lördag morgon kom mor och plockade upp oss för färd till Aspö. Satans vad kallt det var i skärgården, men vi bar och hade oss i flera timmar och fick välförtjänt träningsvärk dagen efter. Jag åt sex våfflor med hallonsylt och grädde. Fy fan vad gott det är med våfflor. Det är nog det bästa jag vet. Och sparris. Men inte tillsammans.

Jag och O hade en toppenkväll i går också, vi såg en må-bra-film, Switch, åt popcorn och drack apelsinjuice. Popcorn kan också vara det godaste jag vet. Och jag uttalar det INTE pocorn utan p som L hävdade. Jaja.

En hel till vecka framför oss nu grabbar, hur känner vi inför det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0