Svoooosch

Pang pang pang.

Jag har så otroligt mycket energi idag!

Pang pang pang.

Om ni inte fattar det så är "pang pang pang" att jag skjuter med pistoler i luften som en redig cowbojsare. För att jag helt enkelt känner att jag skulle klara av nästan precis vad som helst.

Jag tror till exempel att det är dags för en redig sortering av kläderna i klädkammaren. När jag går in i den känns det som att väggarna lutar sig mot mig och att jag vilken sekund som helst kommer att bli begraven i gamla stuvbitar och O:s gamla skjortor.

Pang pang pang.

Städa klädkammaren.

Nja, det lät ju inte sådär jätteskoj direkt. Men, inget uppdrag är för svårt för mig idag. Inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0