Glad morgon

Sprang 7 km. Gjorde höftöppnande yoga. Fixade köket. Mediterade. Var för trött för att läsa mer än tre sidor. Somnade.

Vaknade. Yogade. Åt världsagod frukost. Klappade sönder O:s raspiga kinder. Joggade till tuben.

Idag har jag på mig samma randiga och färgglada klänning som under förra veckans syskonmiddag. Kanske passar bra eftersom jag ska träffa mina andra "syskon" idag. Jag känner mig faktiskt fredagspirrig på riktigt. Gjorde det redan under dandasana i morse.

Det KAN inte bli en dålig dag när man vaknar med tokrufs på huvudet eftersom man somnade med blött hår för meditationen gjorde en dödstrött.

Och det bli fanimej sushi till lunch. Woopie!

Kommentarer
Postat av: chippe

Mysigt du blir jättefin!! Har ljusblåa jeans, dandaler och t-shirt. har inte kommit så långt i min klädutveckling. Ha en härlig helg!!

2011-08-19 @ 09:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0