Lite på igen

Vi var alltså fyra stycken som åt fredagsfika idag.

Nej, correction, vi var två som åt, de andra två satt bara och såg på. Jag pressade ner min bit chokladtårta. Jag som inte ens gillar tårta. Men vad gör man inte för laget...

Det är så dött här så klockarna inte bara stannar, de går baklänges, skaffar barn och CSN-lån.

Snart tänker jag gå hem. Måla naglarna, sätta på mig ett par knallblå shorts och låtsas som att jag inte kommer bli för kall så fort solen försvinner.

O får mig alltid på bättre humör. Han är en liten jäkel den där jäkeln. Man vill bara klappa på honom och säga snälla saker. Vi kommer tyvärr inte ses förrän i morgon bitti, för han ska ut och svira.

Därför får jag äta vad jag vill till middag ikväll.

Jag vill äta yogurth med proteinpulver och müsli, ägg och en varm macka. Kanske avsluta med en eller elva nektariner. Hurra för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0