Syskonmiddagssuccén

I helgen hade jag heldag med syster M, bara hon och jag. Vi shoppade, som sig bör när man är QUINNA, sen åt vi lunch på Kulturhusets tak och bulle lite längre upp på Drottninggatan.

Efter att vi var mätta åkte jag hem och svidade om (til högklackat och kort klänning gubevars), sen cyklade jag till Enskede och plockade upp alla tre syskon och så åkte vi till Wagamama för syskonmiddag. Wagamama blev Orangeriet (gammal crowd) och promenad till Movitz (tonårig crowd).

Kvällen var enormt lyckad av tre anledningar.

1. Jag har världens bästa syskon
2. Maten var så god att alla fyra höll käft i 20 minuter, vilket i princip ALDRIG har hänt förut
3. Jag klarade av att gå långa sträckor i högklackat utan att vara som en 90-årig krympling i knän och rygg dagen efter

Ja, där har ni det. Framgångarnas dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0