Och hatet sprids

Jobbhelg jobbhelg jobbhelg. Och så när jag kommer hem ikväll ska jag njuta av att... åka och storhandla. Fy fanken vad det är görtrist att storhandla. Finns det något mer oinspirerat ställe än en mataffär?

Jag tror ICKE det.

Fast ännu tråkigare är det att packa in efteråt. Vårt kylskpå är onormalt högt så jag ser inte vad som finns i det. Detta faktum tillsammans med min fobi för kylskåp, kladd, saker som luktar äckligt och ett behov av att ha kontroll på allt gör att O tvingas umgås med ett litet monster ikväll. Antagligen. Man vet ju aldrig. Kanske gör jag en helomvändning och börjar sjunga av glädje vid frysdisken då knogarna nått en ljuslila ton.

- Gud vad jag längtar tills du får körkort så att jag slipper storhandla, säger jag ibland till O.
- Men varför måste jag åka och handla ensam? undrar han då.

Jefla kneppo, för att jag HATAR att storhandla, that's why!

Ja, ni ser. Jag hetsar upp mig i ämnet långt innan jag ens satt mig i Fjun och gasat ut på Nynäsvägen - riktning Länna.

Först ska jag skriva om Jerringpriset. Och stanna till vid gymmet och köra slut på benmusklerna.

SEN får jag njuta av vad självscanningens heliga moder har att erbjuda.

Tjo-fucking-ho.


Kommentarer
Postat av: chippe

Hihi, jag skrattar faktiskt när jag läser detta, stackars O som måste storhandla själv. Hihi.

2011-12-12 @ 09:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0