Jag är tillbaka

Så har jag då sprungit mina första intervaller på sju år.

Jag kan meddela er att det gick bra. Jag gjorde inget superavancerat. Joggade tre minuter, sprang 30 sek, joggade tre, sprang 45 sek, joggade tre, sprang 30 sek. Och så höll jag på i en halvtimme.

Fick ett sådan sjujäkla adrenalinpåslag efteråt att det kändes som fredag. Ni vet, så där pirrigt i magtrakten, som en massa bubblande känslor som måste komma ut.

Det fick jag alltså av att springa. Så jäkla underbart.

Ibland undrar jag vad som hänt med mig på sistone. Men så kommer jag på, jag är tillbaka i mitt naturliga element. Det är ju så här jag brukade känna mig, glad och full av energi.

I'm back!

Kommentarer
Postat av: S

Blir så glad när jag läser detta. Tjoho för mer energi och en glad Lovisa (som till och med unnar sig lite shopping!).. och äntligen FREDAG till på köpet! puss på dig min fina vän

2011-02-18 @ 07:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0