Kvällens poäng i antal

Preppar för festen. O på stora Macen, jag på lilla Jack(en). Han klipper ljud, jag fnular på svåra frågor.

Antal nostalgipoäng: Full pott.
Antal kreativitetspoäng: 7.
Antal fjärilar i magen: tusen.
Antal trötta blickar oss sambos emellen: ungefär tre. Eller fyra.
Antal gånger O har fått gå till tvättstugan: 8, för han bokade grovtvättmaskinen av misstag och har fått traska mellan tre rum och joxa runt.
Antal gånger Lovisa fnissat i smyg åt O:s fadäs: 15.
Antal gånger Lovisa får ångra att hon fnissar åt O:s fadäs för att han ser ledsen ut: 15.
Antal gånger O sagt "Nä, men den låten har jag aldrig hört/serien har jag aldrig sett, för jag bodde i Nicaragua då": ungefär varannan.

Nu ska här till och sova. Måste vara utvilad för i morgon. Då ska jag köpa en kavel. Oh yes.

Kommentarer
Postat av: Sydney

Fest ar sa stressigt och roligt samtidigt. Jag gillar dina ambitosa planer. For mig blir det mer en skal med chips och sa far du ha ansvar for ditt egna roliga. Det ar nog for att jag tycker att det ar roligt med chips....



Chips, da ar det fest....



I gar korde jag bil, Kurre och jag kom bra overens nastan hela tiden...



hoppas du har en super duper fest...forsok att hitta lite UK Garage musik...da blir det darg pa 2000 talet...



also, it's a beatifull day, med U2 (2000) och Closing Time (2000) bra slut pa festen sanger...

2011-02-03 @ 23:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0