Short summary

Herre jissenes vilken helg.

Jag är helt körd. Kaputt. Färdig. Slut som artist.

Pangmiddag på fredagen och F fick ett mellannamn i födelsedagspresent. Släktmöte på lördagen och jag och O bangade utgång med kusiner för att laga morotsbiffar och ugnsstekt potatis och titta på en thriller från 2003. Den var faktiskt bra.

Söndagen var långpromenad med syster K som gick vilse vid Dalens sjukhus, årsmöte med S-föreningen i Kärrtorp, 1,5 timme på gymmet och så välkommen-hem-mys med B.

Så ni förstår. Slut som artist etc.

S-föreningen i Kärrtorp var verkligen ett kapitel för sig, när jag fått i mig lunch och 15 koppar kaffe ska jag beskriva hur det kändes att sänka medelåldern i en lokal med 40 år. Och hur det kändes att en 75-årig man sa att han nog var 20 år äldre än jag. Try 50 farfar...

Mer om allt detta efter pausen. Lång paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0