Snurr

Jack klarade det. Han stängde av sig mitt i alltiohop och vår trådlösa nätverk orkade inte sträcka sig hela vägen från arbetsrummet till schläslongen i vardagsrummet, men det gick fint ändå. Och jag hann med att göra en timmes yoga också. En bra onsdag kväll all in all.

Men någt hände idag på gymmet, jag vet verkligen inte vad. Jag skulle springa intervaller men efter 16 minuter hade jag sådan håll att det var omöjligt att fortsätta. Det har inte hänt mig sen jag tränade handboll, att jag fått sådan håll att det knappt går att andas. Men idag hände det alltså. Jag styrketränade lite i stället för att springa klart, men jag känner mig väldigt konstig i hela kroppen fortfarande.

Antingen är jag på väg att bli förkyld, något jag VÄGRAR! Eller så ska jag aldrig mer skippa mitt förmiddagsäpple. Något av det är det. Ischinamej.

Funderar på om jag ska köpa lite torkade aprikoser på vägen hem. Svår fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0