Glasshelg

Förra helgen gick vi ut. Den här helgen åt vi middagar. Undrar just vad som händer nästa helg?

Jag önskar så att jag kunde laga mat som S. Världens godaste wook till middag och så bjöd galningen  på hemmagjord glass (hallon, vaniljkesella, citron osv) med färsk mango, blåbär, mandarin, kokosflarn och gojibär. Alltså. Hur är det rättvist? Jag tycker att hon ska laga mat till mig varje dag. Helst bara glass.

Och M var inte sämre hon på lördagen, hallon, blåbär och mango med riven vit choklad till efterrätt och lax med rotfrukter (bla sötpotatis) till huvurätt. MUMS!

Det märks kanske att jag sitter här och är lite hungrig. Men det finns få saker som gör mig så glad som god mat. Önskar att jag hade mer tid att öva på nya recept. Då skulle jag bli bättre på thai och indiskt. För det är det godaste jag vet.

Efter glass.


Kommentarer
Postat av: S

Du e söt du - helt klart fler glasskvällar i vår! glass å yoga:) puss på dig vännen

2011-01-26 @ 07:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0