Helg

En sådan helg.

Jag och O har inte lagat middag en enda dag, har nästan känts som om vi vart på semester. God mat har folk lagat också, lyckos oss!

I går när jag tränade dubbla pass på gymmet och inte riktigt klarade av att göra de sista magövningarna, kom jag på att det var för att jag gått en promenad och gjort 70 minuter yoga tidigare under dagen. Tänkte då att det här med att överträna låg farligt nära, för en person som väldigt sällan kan göra bara lagom.

Skärpning Lovisa, således.

Jupp.

Kommentarer
Postat av: Maria

Luuugn och fin! Inteöverträna. Aja baja! Du får sätta upp ett schema och se till att du inte gör mer än det du skrivit oavsett vad!

2011-01-24 @ 14:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0