Styrelsen

Fick precis världens konstigaste samtal.

Eller, kanske inte världens konstigaste, men ett ganska så konstigt.

Det var en äldre kvinna som ringde och frågade om det var okej att jag blev inröstad i styrelsen för Socialdemokraterna i Kärrtorp.

- Men jag har inte varit på ett enda möte än, sa jag lite förvånad.
- Det är möte i februari, sa hon och började lägga på.
- Vänta! ropade jag. Var och när är mötet då?
- Jamen det får du ta reda på, men du blir invald då i alla fall. Hej då!

Jahapp.

Undrar lite om det var ett practical joke eller inte. Men hon började samtalet med att säga att hon hade "pratat med någon karl" hemma hos mig. Och O bekräftade, mystiska damen hade ringt hem till oss och frågat efter mig.

Jaja. Får nog försöka ta reda på vad det är som händer...


Kommentarer
Postat av: chippe

fan vad skumt. Hur många/få är de i föreningen egentligen?

2011-01-12 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0