För jag ÄR en tomat

- Pigg och fräsch efter träningen som vanligt? hör jag när jag högröd i fejjan och blöt om ryggen hastar in i köket för att äta soppa.

SOPPA!

- Nja, fräsch vet jag inte riktigt, höhö:ar jag till svar och sveper bort svett från överläppen med en frenesi som tomtens renar skulle avundas när de kört fast i en löpbandsaffär.

Intervaller. Vilket jäkla påhitt. Men jag tackar moder jord, min lyckliga stjärna och domaren med tre starka hej och en armhävning för att jag inte har ont i vare sig rygg eller knän. Så mycket i alla fall.

Var hur som helst tvungen att dra i mig en Gainomax för att inte kolapsa efter dagens etapp, så nu känner jag hur giftet sprider sig i kroppen. Emulgeringsmedel. Det finns inte många ord som är osexigare än det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0