Fruktstund

Det är något allvarligt fel på mig. Jag vet inte vem av mina föräldrar jag har det i från, antagligen båda, men vid vissa tillfällen klarar jag inte av att bita ihop.

Som under gårdagens dansaerobics. Precis som förra gången jag testade det, så gick jag därifrån. Av precis samma anledning, det var bara en massa sabla piruetter och snatchar. Störtlöjligt.

Antaligen är det ju så att jag helt enkelt är för dålig på att dansa, men jag blir inte trött av att snurra runt runt på diagonalen. Jag blir snurrig. Och arg.

Så det blev stairmaster för mig i stället, men det var väl lika gott, för då kom jag hem lite tidigare och kunde äta middag på balkongen med O.

Efter helgen på Gotland har jag börjat äta god frukt efter middagen och i går läste jag på en av de otaliga sajter jag varit inne på angående ayurvedakost att jag ska äta just frukt efter stora måltider. Tänk vad smart jag är, som gör saker innan jag vet att jag bör göra dem.

Körsbär, nektarin och jordgubbar. Sommaren är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0