I'm allright

Jag mår så oförskämt mycket bättre idag än i går. Hurra. Nyser som en liten tomte dock, men det är ju för fanken bättre än att vilja kräkas och svimma samtidigt!

Masade mig hem några timmar tidigare i går för att bli frisk. Det kändes som att det tog hundra år att komma till Kärrtorp. Väl hemma gick jag som i dvala mot sängen och sov i tre timmar. Det är under sådana här varma sommardagar som man märker att de är ovanliga i vårt land, för våra hur är ICKE byggda för att klara av värme. De är till för att hålla värmen inne och kylan ute, just nu är vår lägenhet som en bastu, trots att jag hade öppna fönster överallt.

Så det var mer sova/svettas som gällde. När jag efter tre timmar bestämde mig för att gå upp och gå iväg till affären trodde jag att jag skulle falla omkull när som helst. Fy vad vidrigt jag mådde. Kändes som att jag var inne på Konsum i flera år och hemvägen hade kunnat sluta hur som helst. Lagade mat, ville inte ha den, tvingade i mig den ändå. Det tog ungefär en timme för mig att äta en omelett och två morötter.

Men nya Morden i Midsummer får fem av fem badbollar i alla fall. Och idag mår jag bättre och fnular på om jag ska gå och ta ett kvällsdopp i Söderbysjön eller inte. Den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0