Om om om

Gjorde en timmes yoga i morse och efter det kände jag mig ganska pigg. Men nu är det som att jag håller på att gå in i dvala. Ögonen kan omöjligt hållas öppna. Huvudet är mos. MOS.

Jag vill svinga mitt trollspö och lotta ut snällhet, vänskap och pengar lite varstans. Ibland oroar jag mig för saker så mycket att jag tror att de har hänt, andra stunder blir jag totalt känslokall.

Det känns lite ironiskt att jag vill undvika drama till varje pris, men ska läsa en dramatikutbildning i ett år. Hm.

Hemma i lägenheten är det tomt, ingen som hänger på balkongen, ingen som ser mina stilleben, ingen som känner doften av nysåpade golv.

Om jag får tillstånd till det, svingar jag mitt trollspö igen och vips så befinner jag mig i Roma för att ta hand om O. Så som han förtjänar. OJOJOJ vad jag skulle baka chokladtårta och hemgjord pizza till honom då. Om jag bara var på Gotland. Just nu.


Kommentarer
Postat av: chippe

Gumman.

2011-06-23 @ 15:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0