Snälla jag

Ska delge er mitt andra smarta tips på en månad. Det första var ju att inte hälla kokande vatten över hela högerhanden så att ni måste sova med handen doppad i kallt vatten samt invirad i våt handduk.

Kan förresten meddela att det ser lite läbbigt ut när man ömsar skinn som en orm fast mellan fingrarna.

Hur som.

Mitt andra heta tips är: Gör inte en gastroskopi.

Det är faktiskt inte alls särskilt roligt. Det är tvärtom väldigt obehagligt, ni kommer få konvulsioner i hela kroppen, ont i halsen eftersom slangen faktiskt är ungefär 1,5 cm i diameter.

Som ni hör, ingen höjdare alls.

Så nu vet ni: Gör inte en gastroskopi. Om ni nu hade funderat över det.

Är ni otroligt tacksamma över mina godhjärtade rekommendationer?

Vassego!

Kommentarer
Postat av: chippe

bläkans

2011-06-13 @ 09:51:14
Postat av: k

jag har ett till, och det är "bli inte sjuk"

2011-06-13 @ 12:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0