Give me a new body!

Men det är ju något fel på min kropp!

Utöver det vanliga alltså (rygg, nacke, armar, fötter, knän, armbågar).

Det började för ungefär en månad sen och håller fortfarande i sig. Jag får jätteont i magen när jag sprungit ungefär tio minuter, spelar ingen roll om det är på löpband eller utomhus. Det är inte håll, det gör ont längre upp, precis under revbenen.

Om jag bara koncentrerar mig på att andas lugnt så får jag inte lika ont, men om jag glömmer bort det så smäller det till och så kan jag inte fortsätta springa. Blir snurrig också.

Jag fattar inte vad det är för något och det irriterar mig så oerhört mycket. Dumma, dumma kropp som ska hitta på nya ställen att få ont på hela tiden. Jag vill ha en ny!

Kommentarer
Postat av: Sydney

Jag har kommit pa att jag far en otrolig huvudvark av armhavningar...



och jag har atit kakor till frukost..yum

2011-03-17 @ 22:58:50
Postat av: martin b

Jobbigt nu när din kropp och hjärna skriker efter löpning!! Haru testat att drick mindre vatten innan träning. Dvs inte dricka en timme före??

2011-03-18 @ 08:53:37
Postat av: lillebror

Det låter ju som att det skulle ha att göra med diafragman, kanske tröttar ut den under yogan eller så?

2011-03-22 @ 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0