Gnäll, bara lite gnäll

Efter lunchcyklingen är det fastslaget att det är just joggning som ger mig ont i magen. Nedrans alltså. Måste masa mig iväg till läkaren för att kolla vad det kan vara. Typiskt!

Sen har jag har idag blivit påmind om varför jag tycker att det är så extremt irriterande att koda. Jamen just det, det är ju världens pilligaste jobb. Jag HATAR pilliga grejer, jag vill ha det rakt på, lätt, klick klick klick, inte dutt dutt dutt.

Dålig dag helt enkelt.

Två personer på kontoret fyller år och det bjöds på skumpa, criossanter, macroons och biskvier. Men jag ville inget ha. Hade bara alla dumma färgkoder i huvudet.

Lappen jag satte på min avokadopåse i måndags har i alla fall hjälpt. Ingen har hittills norpat min mat!

Nä, jag måste pigga upp mig på något sätt. Kiwirast!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0