Sammandrag

Tur att S och jag var ungefär lika trötta i fredags, för det gjorde att vi båda kände att det var helt rätt att dra hem någon gång efter tolv. Men det var en hejdundrandes trevlig kväll på Bauer. Jag hade en vit tröja med svarta stjärnor på, precis som det ska va.

På lördagen åt jag lunch med far och bror, sen gick jag och bror från centralen till Emmaus på Götgatsbacken, där jag köpte två blusar i svenska-flaggan-färger. Vi hade tänkt oss en fika på café 44 efter det, men de har tydligen stängt på lördagar. Weird. Det blev filmhörnan vid Folkkunga i stället och attsingen om de inte hade den godaste morotskakan jag ätit. Jo. Choklad- och chilirooibosté var dock ingen höjdare. Alls.

När vi mötte upp L för en timmas bowling stod det dessutom klart att jag nog inte ska säga upp mig från min karriär och satsa på just den sporten i stället. Oj vad dålig jag är på att bowla. Tur för L och lillebror som aldrig behövde förlora i alla fall!

I går promenerade jag och O fram och tillbaka till Flaten. Det tog oss ungefär tre timmar, men då gick vi till Statoil i Älta och köpte Nutrilette bars och Ramlösa och trängde undan panschissarna från bänken vid badet först.

All in all, en mycket lyckad helg. Synd bara att den alltid är så förbannat kort. Varför ska det vara så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0