Sjunger Cronemans lov

Idag frågar jag mig två saker.

1. Hur säger man egentligen banan på norska, om det inte heter guleböj?
2. Hur jäkla bra är Croneman?

Jag vet svaret på fråga två. Croneman är: Så. Jävla. Bra. Det är skönt, befriande och roligt (ja, han ÄR rolig) med någon som alltid tycker tvärtemot. För att på något sätt sätta stopp för masshysterin som drabbar "hela svenska folket" titt som tätt. Det borde finnas fler små Cronemannare runtom i landet som tar ämnet, tippar det på ända och läser verserna bakifrån.

Ja, så sjungs det i mitt huvud just nu. För det är klart att det sjungs!

Kommentarer
Postat av: Chippe

Croneman-håller med han är toppenbra!! Norksa för banan-vi får helt enkelt kolla nästa helg!

2011-03-04 @ 13:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0