Tipi - det nya svarta

Nä, nu börjar jag tröttna på att de där extrakilona jag prackade på mig själv för över ett år sen aldrig försvinner. Rejält trött.

Funderar på vad jag kan göra annorlunda. Den första självklarheten är att dricka alkohol EN dag i veckan, inte tre. Den andra torde vara att jag inte ska hetsäta färskt bröd på helgerna, för att jag älskar det så mycket (något jag kunde göra förut när jag hade min normala förbränning som är puts väck). Och det tredje får helt enkelt vara att minska portionerna från O-size till Lovisa-size.

Pang bom, nu var det bestämt.

Jag ger denna nya metod fyra veckor, märker jag ingen skillnad så får jag... ja, det vet jag inte än, men jag kommer nog på något. Som att bosätta mig i en tipi hela bikinisäsongen kanske?

- Oj, här kommer en jätte till kulturtant.
- Nej, det är bara Lovisa i sin tipi.

Tipi-love!


Kommentarer
Postat av: chippe

du är rolig du!!inte behöver du bosätta dig i en tipi inte! Jag började med lite mindre portioner igår och jag är bara hungirg och äter massor med frukt istället så jag vet inte om det är bättre. Kalori som kalori vare sig det är fruktsocker eller matsocker så binder det ju fettet. typiskt!

2011-03-09 @ 16:53:54
Postat av: Sydney

Hej liten, du ar sa liten att ingen tipi behovs...



jag sager bara Kaftan :-)...och kop en riktigt snygg bikini...det loser allt.



Sjalv har jag bestamt mig for att strunta i extra kilona, Just a little more ME to LOVE :-)



2011-03-09 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0