Typiskt!

Jag har, i mitt förvirrade tillstånd, lyckats dubbelboka två jätteroliga grejer samtidigt. I höstas bokade jag biljetter till Mia Skäringers show på Circus, och det slog mig i veckan att föreställningen är samma helg som vi drar till Norge för att åka lagg.

Blocketförsäljning inleds, således. Annonsen på biljetterna låg uppe i tio minuter, på den tiden hann fem pers höra av sig, och i går kväll kom en glad tjej förbi och köpte dem.

Och det var lite bitterljuvt, för såklart var det bra att jag fick tillbaka mina pengar för köpet, men jag hade sett fram emot den föreställningen så mycket. Hon har inga fler shower planerade i Stockholm, det finns biljetter till brunchbuffén i Norrköping i april...

Näe, inte samma känsla som att sitta på rad 13, parkett höger i ett fullsatt Circus.

Jaja, nu ska jag inte deppa ihop för det. Eller ska jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0