Varsågoda för regnet

Det regnar. Och jag gillar det. En helt ny känsla för Lovisa.

Fast lite liknande som jag hade i Burkina Faso i somras. Då var regnen som en sådan där andningsbubbla i Sonic-spelens undervattensvärld. När det börjar räknas ner från fem, musiken ökar i takt och Sonic stressad kutar runt på havets botten och letar efter en bubbla med luft. Han når fram, öppnar munnen och aaaa... Lungorna fylls på igen.

Så var regnet i Burkina.

Regnet i Stockholm fredagen 4 mars är mer som en lycklig känsla av vår. Jag tänkte faktiskt på vägen till t-banan i morse att jag önskade att det kunde regna lite så att snön försvann. Och så börjar det regna. Tack vare mig.

Varsågoda allesammans, varsågoda!

Kommentarer
Postat av: Sydney

Hej Svejs...



Jag gillar regn ocksa...bara det inte haller isig for lange.



Tusen Kramar maria

2011-03-06 @ 23:19:20
Postat av: chippe

regn är bra för snön smälter bort.

2011-03-07 @ 10:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0