Vi är alla likadana

Jag sprang som en dåre på lunchen, djupandades genom näsan då och då för att inte få ont i magen. Det fungerade. Mådde sjukligt illa i slutet bara.

Drack inget vatten en timme innan och åt en Novalucol ifall det skulle vara något magmunstjottafräs.

Kände faktiskt hur magsmärtan var på väg de första 18 minuterna, men efter det så rullade det på ganska bra...

Ska försöka hinna till Emmaus innan de stänger idag för att hämta upp en väska jag köpte där i helgen. Larmet hade gått sönder, så jag kunde inte få den med mig direkt. När jag träffade S och hennes vän C förra fredagen kändes det ganska tydligt att vi alla var tjejer i 25-årsåldern från Stockholm. Alla tre blonda, alla tre svarta kappor och alla tre sadelväskor. Min var som tur var svart, deras var bruna... Sen hade vi inte samma stil UNDER ytterkläderna, men ändå. Ganska roligt hur likformade vi är allesammans.

Det tycker jag känns lite fint ändå, mer fint än jobbigt. Tänk att vi har så mycket gemensamt med så många andra i vår stad, då kan avstånden mellan människor trots allt inte vara så stora.

Jaja. Underbart att lönen kommer i morgon i alla fall. UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0