Ganska så bra ändå

Jamen efter en dag i snurrets tecken har onsdagen ändå bjudit på några riktiga höjdare.

Lönen har till exempel kommit. Det tycker vi om. Nu vill jag bara shoppa upp den, men jag har faktiskt lärt mig av den här fruktansvärda månaden då lönen kom en vecka för tidigt vilket resulterade i pengabrist för Lovisa. Så jag kniper hårt om den nya plånboken. Hårt hårt.

Och jag har haft fullt upp på jobbet, vilket alltid gör mig så otroligt pigg och glad. Mer jobb åt folket!

Dessutom är det bara EN natt kvar tills jag får träffa O igen. Det är väldigt lätt att hålla städat i lägenheten när han inte är hemma, men det är förbaskat svårt att: sova, skratta, gå upp på morgonen, må bra.

Tre bra grejer helt enkelt.

Tjing-e-ling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0