Smaka på den

Jamen nog märktes det att jag inte sprungit på över en vecka.

En god nyhet var att jag inte fick ont i magen förrän precis i slutet. Mycket bra.

I helgen ska jag få med mig lillebror ut i skogen och så ska jag leka PT åt oss båda. Ser verkligen fram emot det. Har gjort ett sjudundrandes hemskt schema vi ska följa. Det ska bli skoj!

Förra veckan när jag fick köra pass upptäckte jag hur mycket jag saknar att träna i grupp. Det är ju det jag är van vid från handbollen och tennisen, det här med att strutta runt själv har väl sin tjusning, men jag trivs nog bäst när några satar svettas tillsammans med mig. Därför tror jag att utomhusköret med lillebror kan bli riktigt bra.

På söndag tänkte jag att vi ska köra intervaller och ben. Om det är något min bror har är det benstyrka, han har lår som trädstammar. Har kommit på några riktigt hemska mjölksyreframkallare som han ska få smaka på.

Hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0