Brinner för dåligt

Är snart klar med det längre manuset som ska vara inskickat ikväll. Det är inte det bästa jag skrivit, det är inte en görbra story eller världens mest intressanta karaktärer. Jag brinner inte för det som jag brunnit för tidigare texter.

Men måste man alltid brinna för allt man gör?

Jo, det blir oftast bättre om jag känner att jag inte kan hålla inne med orden när jag skriver än när jag väger dem på guldvåg som jag gjort under detta projekt. Men sådant får man ju inte välja själv, när det kommer upp en bra figur i själen är jag bara kanalen som för ut den i världen.

Så känns det i alla fall.

Jag har bara en liten svacka i skrivandet just nu. No worries. Om det inte vore för att arbetsprover till olika skolor ska in om någon månad. Att själen alltid har en osökt tajming på att paja grejer.

Jaja.

Kommentarer
Postat av: chippe

nej då din själ pajjar inget, du bestämmer över din själ och du är glad och vacker och vältränad och snart bryts mörkrets förbannelse och vi går mot ljusare tider igen. J läste upp en vacker dikt om fingrar häromdagen, be att få lyssna till den :)

2011-11-29 @ 13:45:13
Postat av: Sonic Syndey

Nej, man kan inte brinna for allt man gor, da gar man sonder. Det ar bra om man har ett projekt i taget som man brinner for, som man far energi fran, sa man kan ge lite till de andra projekten som man inte brinner for.



+-0 ar det som jag brukar leta efter. Min silversmides kurs ar slut nu, ikvall ska jag istallet till IKEA och kopa tyg till flera kuddar :-)...



Kuddar is where it's at right now

2011-11-29 @ 22:53:57
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0