Lite trams och salsadans

Gjorde yoga när jag kom hem från Eurosport idag. Det var magiskt. Eftermiddagssolen värmde upp Gusten så han luktade rejält mycket gummi. Men han är eko, alltså helt reko. Höhöhö.

Upptäckte även att smärtan i knät kan bero på att jag helt enkelt gör yoga på morgonen och är för stel i lederna så tidigt. Får se till att inte fuska med solhälsning B från och med nu.

Har precis skrivit klart min text till i morgon. Den handlar om en kille som jobbar på vår ICA-butik här i Kärrtorp. Jag vet inte vad han heter, men jag har döpt honom till Amal. Det är ett fint namn, och han är fin så det passar bra. Hade inte så mycket tid på mig att skriva idag eftersom jag och bror skulle träna. Stoppade mig själv på intervallerna, kände att kroppen inte hade någon reserv att ta av. Så styrketränade vi litegranna, joggade hem till mig och lagade en pangmiddag. Tyvärr innebar det att lillebror lagade kött, därför luktar min lägenhet just nu kadavder.

Trevligt. Vekligen. Vem får äran att städa efter slakten då?

Jomen det är ju jag! Äsch, ska låtsas att jag är Amal och dansa salsa precis hela tiden. My salsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0