Schemat är tomt

I går tittade vi på en film i skolan.

Eller, vi såg inte hela filmen. Vi såg ca 33 minuter av den. På sex timmar. Djupanalys kallas det. Tungt. Sen smet jag iväg till S och körde cross training, det var rent ut sagt underbart. Fick sån energikick att jag höll på att fantisera att jag skulle orka gå ut.

Men det gjorde jag såklart inte. O och jag drack blåbärste och kollade på Daily Show i stället.
- Är ni på väg ut? frågade den salsadansande egyptiern på Ica.
- Inte riktigt, svarade O när han betalade våra två avokados och popcorn. Inte riktigt.

Idag skiner solen, L har lovat att vi ska plocka svamp. Håller på att bli helt nipprig av att inte ha några planer och att det dessutom är min vilodag så jag ska inte träna någonting. Vad gör man när man inte har något att göra?

Städar såklart!

Kommentarer
Postat av: Sydney

Man syr ett chockrosa kudd overdrag for hand, for man har ingen sy masking, samtidigt som man tittar pa MEGA FACTORIES om IKEA...



det gor man en sondag...kram kram

2011-09-19 @ 03:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0