Lunka på

Vilken bronsdag det var igår. Den chockade Stockholm så hårt att alla tunnlar och broar var avstängda, det tog mig 45 minuter att ta mig hem och väl hemma i Kärrtorp 00.45 var jag hungrig och stressad samtidigt.
 
Det här blandade schemat som vi går på på Radiosporten nu under OS är bra för att ingen åker på alla jobbig pass. Men det är jobbigt att byta från dag, kväll, morgon, natt, dag under tre veckor.
 
Är trött som en liten gris idag. En liten liten liten skär miss Piggy.
 
Men det slog mig i morse att det är en månad kvar till att hockeyn drar igång igen. Så nu när det bara är fem dagar kvar av OS känner jag mig lite ledsen. Det är ju så kul med tusen olika sporter samtidigt och inte samma gamla vanliga serielunk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0