Hjärtan

Okej, jag erkänner. Det är ljusar ute nu. När jag ställde mig på yogamattan i morse var det faktiskt inte kolsvart. Och det kändes härligt.

I vår får jag äntligen öppna balkongdörren för att inte dö av värmen som jag skapar genom ujjayi-andningen. Det är härligt att stå på huvudet med fågelkvitter i öronen. Faktiskt.

Alla hjärtans dag i dag alltså. Jag och O brukar inte fira det särskilt mycket. Vi firar vår årsdag jättemycket, men på alla hjärtans dag brukar det vara så att jag köper en liten present fast vi bestämt att vi inte ska det.

Men idag ska vi träffas och fika i stan. Det ska bli väldigt mysigt. Det går faktiskt inte en dag utan att jag tänker på hur lyckligt lottad jag är som är tillsammans med min bästa vän och världens bästa människa.

Mitt hjärta.

Sen är det ju min och hela min släkts dag i dag också. Hurra för min familj också alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0