Ro ro ro

Idag yogade jag till musik som jag hittade på Spotify. Det har jag aldrig gjort förut, men det gav en helt annan rytm och känsla. Som att alla de där tankarna som jag inte kan låta bli att tänka hela tiden nu snurrades upp kring pianoplink i stället.

Ska fortsätta med det, helt klart.

Den här helgen har varit precis rätt. Jag och O har i princip inte gjort något viktigt eller nyttigt, men varit aktiva ändå. Behöver hitta den där balansen, kanske ska jag börja göra viktiga saker varannan dag?

Har funderat en del på vad det är för saker jag vill ha gjorda och vilka jag tycker bör bli gjorda. Alltså vad i hemmet är det som jag har fått för mig behöver uträttas och vad är det som är viktigt för mig att uträtta. Äsch, det låter lite löjligt och medelålders med det här tänket, men jag kan inte ha lugnande yogamusik spelandes i hjärnan hela tiden.

Då skulle jag bli tokig.

Och rofylld eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0