Intervaller och jobbslut

Har upptäckt ett gym i katakomberna mellan radio- och tv-huset. Där sprang jag intervaller igår och idag.
 
Idag skulle jag köra ett stegrande upplägg, men glömde mobilen med fusklappen och fick köra lite på frihand. Modigt...
 
Sprang 25 minuter, började på speed 14, sprang 2-300 m, gick 100-200 m gånger 3 och sen ökade stegvis till 16 speed.
 
Gjorde mig snygg i håret i morse, men det är ju som bortkastat när man svettas som jag.
 
Ska snart lämna kontoret efter en mindre lyckad insats som dagreporter. Igår var jag bra, idag var jag... i princip inte så bra. Men så får det vara tänker jag, måste inte ligga på topp jämt.
 
Fast helst vill man ju det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0