Goodness

Hm, blev ingen outfit-bild idag. Anledning: Jag skulle ha gått upp halv nio men min kropp bestämde sig för att halv elva var en bättre tid.
 
Så jag tappade mina hemmatimmar liksom. Hann ändå till systemet, tog 20 minuter, och så gick jag en promenad på 1,5 timme. Gick mot Söderbysjön, men svängde upp till höger strax innan och kom ut bland massa fina radhus och sen fram till något som hette Brotorp. Enligt min tracker var det nära Ältasjön.
 
Gick och valde radhus som jag gärna skulle bo i någon gång i framtiden och då slog det mig - RADHUS?
 
Ja, det där jag skrev igår, gammal osv... Men det såg så perfekt ut med gamla äppelträd och lagom små gräsmattor att klippa. Framförallt såg det ut som att man kunde både hjula, stå på händer och spela badminton i samtliga trädgårdar.
 
What more do you need?
 
Ja, förutom ett fast jobb så att man kan ta lån och slippa leva på familjens godhet?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0