Kung Mellberg och utegymet

Somnade kring halv tre eftersom Olof Mellberg bestämde sig för att sluta i landslaget.
 
Fick äran att göra ett kort bildspel på denne spelare som röstats fram till Sveriges sexigaste. Ja, om man nu jämför med dem han har omkring sig - absolut!
 
Om man ser förbi Kung Olofs yttre så är han ju en magnifik fotbollsspelare som visar så mycket hjärta att man skulle tro att han har två.
 
Det skrämmer mig lite att det är han som visar mest go och vilja i ett landslag där fler hungriga, unga borde vara framme och ryta lika högt.
 
Kanske vågar de kliva fram nu när lejonet lämnat buren?
 
Any who, ramlade ur sängen och bestämde mig för att ha vilodag och cyklade till Söderbysjön för att lata mig i solen. Nu var det så att tidningen ljög, solen befann sig inte framför molnen. Jag satt och frös i 40 minuter innan jag gav upp, cyklade hem, drog på mig löparshortsen och stack till utegymmet.
 
Där tyckte en engelsk gentleman att jag skulle hoppa jämfotahopp på den högsta stubben i stället för den nästnäst högsta. Den högsta är ungefär 40 centimeter kortare än jag. Han tyckte att jag skulle klara det för att jag var ung.
 
Jahapp, nu är man ung och värdelös i en värld och gammal och värdelös i en annan?
 
I morgon, om jag vågar, lägger jag ut en bild som jag tog och skickade till O strax innan jag stack ut i skogen. A la modeblogg typ. Om jag VÅGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0