Lite träning och lite choklad

Hade träningsfri helg. Det gillar inte min kropp. En dag utan träning - ja. Men två... Då börjar knäna göra ont och axlarna trilskas.
 
I går blev det hårdhård benträning och intervaller i 36 minuter.
 
Såhär var intervallerna:
 
10 min - 9km/h - 0%
4 min - /9km/h - 7%
2 min - 9km/h - 2% 
4 min /9km/h - 7%
2 min 9km/h - 2%
4 min /9km/h - 7%
10 min - 10 km/h - 1%
 
Och så kom jag på den enda fördelen med att vara ensam hemma: Jag får äta precis den middag jag vill. Igår ville jag äta broccoli, linser, rågfröbröd och "värmd-i-stekpanna"-färskspenat. Så då gjorde jag det!
 
Om O hade varit hemma hade det lagts till haloumi och det hade knorrats om "hur ska jag bli mätt". Jo såhär: MAN ÄTER SKITMYCKET BROCCOLI!
 
Ja. Sen hämtade jag hem lillebror och A och så drack vi vin och åt en ny smart mörk choklad med kokos. Ett rent genidrag. GLUFS!
 
Idag körde jag alla mina rehabövningar. Det tog en timme. Sen körde jag 30 min intervaller och passade på att spilla ut hela min återhämtningsdryck i foajén. Tur att den luktar vanilj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0