Sakta framåt

Genom att äta försiktigt har jag helt klart dämpat magsmärtorna. Det känns gött att det hjälper att äta kritvitt bröd, inte träna eller dricka kaffe.

Men det gör ju helt klart att lederna krampar ihop sig, huvudet är tungt och kroppen blir orörlig och seg. Men så får det väl vara. Antar jag.

Gilla läget.

Idag är min sista dag som sportredaktör på P4 Radio Stockholm. Det känns sorgligt, men jag är glad att jag fick HF:a från Kungsan och disk-SM innan det hela var slut.

Det kan ni lyssna på i arkivet från i tisdags, dels kl 15.51, dels kl 16.26. Så gå in och lyssna vetja!

Det var det hele.


Kommentarer
Postat av: chippe

Lyssnade direkt, klockrent!!

2012-06-08 @ 10:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0