Shorty

Har varit med i sportpanelen i morgonprogrammet i P4. Har någon grej i kroppen som ligger och lurar, har sovit onormalt mycket i helgen till exempel, hoppas inte det hördes för mycket i morse.

Jaja.

O kom hem i lördags kväll så jag har tillbringat precis all tid med honom. Det är något skevt i mitt huvud, jag är redan ledsen för att han åker iväg på onsdag, när jag skulle kunna vara glad för att han är hemma nu.

Har fortfarande lite ont i axeln, men jag ska vara med på en yogaklass som en vän ska hålla i morgon i alla fall. Kommer ta det väldigt försiktigt och inte yoga ikväll.

Nu, återkoppling i P3:s konferensrum.

Kommentarer
Postat av: chippe

Du var kanon i sportpanelen, hoppas du får vara med flera gånger!!Din röst lät väldigt bra!

2012-06-05 @ 10:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0