LG är OK efter PK, snart AW

Idag var jag på mitt livs första presskonferens. Om man inte räknar de efter matcherna i superettan på Råsunda. Då vet jag inte vilken i ordningen det var. Miljonte?

Hur som helst, gjorde succé genom att avbryta alla när de ställde frågor för att de stod och tryckte så långt bak att jag inte såg dem. Och plötsligt blev radioreportern kaxigast i salen, det har typ ALDRIG skett. Någonsin.

Det blev i alla fall ett litet inslag i P4, det kan ni lyssna på här  

Välj halvtimmen mellan 15.30-16.00, scrolla fram ljudet till någon gång efter 15.36 och så kommer jag dyka upp som på beställning.

Precis som på beställning.

Om ni har missat mig tidigare i veckan, så ändrar ni datum i övre högra hörnet, så kan ni lyssna in er på spännande grejer.

För visst är man väl sugen på skidor, brottning, allsvensk fotboll, simning och så vidare?

SÄG JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0