Lilla lådan

Solen skiner, det är 22 grader varmt och snart ska jag intervjua alpina skidåkare. Känns... inte helt vältajmat. Men ändå.

I helgen åkte jag och O ut till Aspö och badade badtunna och joggade fram och tillbaka på ön tills vi var redigt svettiga.

Det absolut bästa med helgen, förutom att jag fick vara med mor, syster+familj och O, var att jag fick såga, slipa, borra, skruva, spika och måla. Jag byggde nämligen en liten fotlåda till det nya badrummet.

Det tog mig ungefär en dag att bygga denna lilla låda. Total meditation, fokus på brädorna och ingenting annat.

Oj vad jag inte ville åka hem.


Kommentarer
Postat av: chippe

En väldigt fin fotlåda som snart kommer ligga på facebook...

2012-05-22 @ 13:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0