Trötttttt

Det rullar in mörka moln och jag är helt slut.

I både kropp och sinne. Vet inte om det är lågtryck eller pollen, men något är det. Bävar lite inför yogan nu i kväll, tror att det kommer suga musten ur mig.

Samtidigt är det lite häftigt att jag reagerar så starkt på naturen. Får en häftig känsla av att jag bara är en liten skit till människa som inte har mycket att säga till om egentligen. Maktlös, helt enkelt.

Det är ju lite skönt på något sätt. Undrar om det är så det känns att vara jättetroende, att man bara lägger sitt liv i "någons" händer och skruttar på med sitt liv.

- Du har verkligen chansen att få det här jobbet, om du kämpar.
- Ja, det är ju faktiskt varken ni eller jag som bestämmer det så...

Vore en bra grej att kunna säga på utvekcklingssamtal med chiefen till exempel.

Sov lite på bussen mellan orienteringsförbundet och Radiohuset i alla fall, hoppas det ger mig energi nog att orka yoga i 90 minuter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0